Vissza
Évjárat1997. 04.
Teljesítmény121 kW (162LE)
Kilométeróra állás239 000 km
ÜzemanyagBenzin
SebességváltóTriptonik
Műszaki érvényes2023. 10.
shield JÁRMŰ ADATOK
shield FELSZERELTSÉG
Kék háttérrel jelöltük az alapfelszereltségen felüli extrákat.
Nincs adat a felszereltségről
shield LEÍRÁS
Az autót 2010-ben vásároltam. Megjelenése óta tetszett ez a típus, a családban több Audink is volt már. Dízelt akartam venni, de 2.5-ös TDI-ről azt mondta a szerelőnk, hogy „csak akkor vegyem meg, ha azt akarom, hogy az autóm állandóan nála álljon és az összes pénzem oda hordjam” :) Végül is otthonról dolgoztam már akkor is, munkahelyre nem kellett vele minden nap bejárni, így könnyen vállalható volt a benzines. Az itthoni kínálatban több A6-ot is megnéztem, mindegyikben (érdekes módon) 160.000 km volt, cserébe mindegyik annyira le volt lakva, mintha legalább 1.600.000 lett volna bennük. Elment a kedvem a hazai kínálattól és a német autókat kezdtem el nézegetni. Így találtam erre az autóra 160.000 km-el, végig vezetett szervízkönyvvel, érintetlen belsővel, új autó illattal. Az eleje volt enyhén sérült (megvannak a fotók), ezt leszámítva a külső is karc, mattulás és hibamentes, szalonautó szintű volt, egy sokkoló „apró” hibával, hogy kis felületen bár, de több elem is le volt kromofágozva. Ez nem látszott az akkori hirdetés fotóin, így komoly hidegzuhanyként ért kint a Német kereskedőnél. Ennek ellenére annyira új és érintetlen volt minden porcikája, hogy nyeltem egy hatalmasat és ráhangoltam magam a 13 évvel ezelőtti +450 ezres teljes eredeti színű újrafényezésre. Az autót a saját lábán hazahoztam, itthon keresztapám karosszériás műhelyében mindent gyári alkatrészekkel cseréltem a sérülés miatt, semmit nem kellett kalapálni, vagy egyengetni, törött alkatrészek kicsavaroz, új alkatrészek becsavaroz. Fotókkal dokumentálva minden. Festés után teljes szerviz és minden, amin a használtság apró jele látszott cserélve lett, hiszen magamnak akartam összepakolni egy patika Audit, így még a tudat is zavart volna, ha valami nem 100%-os benne. Otthonról dolgozom, az ügyeimet robogóval intézem, ezért csak hétvégén használtam az autót. Később Budapestre költöztem, ahol teremgarázst béreltem neki, átlagosan havonta 1 alkalommal használtam, amikor Debrecenbe gurultam el vele a szüleimhez és vissza, tulajdonképpen az összes addig megtett kilométer így került bele + 1 Horvát nyaralás. Időközben vettem egy rohangálós autót, ami az utcán áll, nem kell neki garázst bérelni és azzal járok, így az Audit betároltam a szüleim háza előtt letakarva. Ki van vonva a forgalomból, havonta egyszer legalább be van indítva és megyek vele egy kört az utcában, hogy megmozgassam. Nem akarom, hogy így álltában menjen tönkre ezért adom el. Várhatnék még vele pár évet, amíg az egekbe nő az ára egy ilyen állapotú A6-nak, de ahhoz megint garázst kellene neki bérelni, jobb ha valaki tovább használja hétvégi autóként, vagy garázsban tárolja. Az autónak 5 hibája van: A tempomat. Egy könnyen kivehető fém dobozos elektronikát kell kicserélni a kesztyűtartó mögött. Nem kerül sokba, csak valahonnan szerezni kell hozzá egy működőt. Ennyi a gondja, a tempomat minden más összetevője ki lett próbálva és hibátlan. A bal hátsó ajtóban az átvezetőnél el van törve egy vezeték, vagy ki van lazulva a csatlakozó, emiatt a bal hátsó ablakot csak nyitott ajtónál lehet fel-, vagy lehúzni. Parkoláskor nem látszott egy betontömb, ezért a jobb első ajtó alján lévő műanyag meg lett nyomva és ez egy tenyérnyi helyen benyomta az ajtó alját is. Kihorpasztható, a műanyag lecsavarozható és pótolható. A kromofágozás helyén néhány helyen tűhegynyi méretű apró púpok vannak a lakkban. Ezt nem fogod élőben észrevenni, ha nem hívom fel rá külön a figyelmed. Valószínűleg a naptól felforrósodott ponyva okozta. Nem lett felragasztva az embléma és a típusjelzés a csomagtartóra, de egyébként adom az autóhoz és a ködlámpa melletti kis rácsokat is pótolni kell. Ennyi… Az autó nem „foglalkozós” kategória, napi használatra is alkalmas, nincs kiülve, kikönyökölve, szétkarcolva, kifényesedve, lekopva, nem lötyög-zörög benne semmi, olyan mint az új. Pöccre indul, az automata váltó is hibátlan. Adok hozzá 1 garnitúra téligumit vasfelnivel és gyári Audi dísztárcsákkal, 2 hátsó, karc és mattulásmentes Hella hátsó lámpát és elvileg 2 vadonatúj első fényszórót is (ha megtalálom a garázsban) + amit még megtalálok, illetve a képen látható elég jó minőségű, direkt erre az A6-ra való textil takaróponyvát is. Vezetett szervízkönyv, számlák, kulcsok, kódkártya, CD-váltó magazin, pótkerék, emelő, vontató kütymütty… mind megvannak. A rádóban van egy elektronika, amellyel mobiltelefonról bluetooth-on keresztül, vagy SD kártyáról tud zenét fogadni a gyári hifi. Kapcsolható, hogy a gyári CD-tár, vagy a telefon szóljon. Bármilyen további kérdésre szívesen válaszolok telefonon. További extrák: Bluetooth interfész, Hővédő üvegek, Elektromosan állítható külső visszapillantók, Fűthető szélvédőmosó fúvókák, Állítható magasságú vezetőülés, Állítható magasságú utasülés, Szövetkárpit, Állítható kormány, , , Sportkormány, , Osztottan dönthető hátsó ülések, Sízsák / síalagút, Acél felni, Metálfényezés, 3 pontos hátsó középső biztonsági öv, Övfeszítők elöl, Gyermekülés rögzítés (ISOFIX), Fényszórómagasság állítás, , Hátsó középső fejtámla, Rendszeresen karbantartott, , 2 gyári kulcs, Alig használt, Keveset futott, Nem dohányzó, Azonnal elvihető, Extra gumiszett (téli/nyári), Garázsban tartott, Második tulajdonostól, Törzskönyv
shield AUTÓ ELŐÉLETE ÉS DOKUMENTUMAI
Hirdetés dokumentáltsága
Auto története
shield ELADÓ
AKI A TELEFONT FELVESZI
Szabó IstvánMagánszemély
ÜzenetküldésÜzenetet küldök
Eladó címe és minősítése

Település:

4030 Debrecen

Az eladó nyilatkozott róla, hogy a meghírdetett autó a tulajdonában van, és a törvényben foglalt szavatossági felelősséget vállalja

Minősített eladó

Az eladó a hirdetésfeltöltés során a fenti nyilatkozatát dokumentumokkal is alátámasztotta.

shield HIRDETÉS ADATOK
Hirdetéskód: 100205455