Vissza
video van feltöltve

Ford Mustang Convertible

3 980 000 Ft
Évjárat1988. 12.
Teljesítmény165 kW (224LE)
Kilométeróra állás12 560 km
ÜzemanyagBenzin
SebességváltóManuális / kézi
Műszaki érvényes2026. 02.
shield JÁRMŰ ADATOK
shield FELSZERELTSÉG
Kék háttérrel jelöltük az alapfelszereltségen felüli extrákat.
Nincs adat a felszereltségről
shield LEÍRÁS
Eladó a 3. generációs "Foxbody" '88 Ford Mustang 5.0 GT manual convertible-m. Röviden: Ősmagyar, ’89-ben jött be az országba, 3 éve van nálam. 5 sebességes kéziváltós, nevemen van, azonnal elvihető. Friss vizsgával, embertelen idő, energia és pénz ment el az eddigi felújításra (többek között motorfelújítás blokkfúrással-részletek lejjebb), de most sajnos bele kell ölnünk házfelújításba. Igazi V8 5000cm3, gyárilag 225 lóerő volt (tuning nélkül), a legmagasabb felszereltséggel, elektromos tetős, fehér bőrbelsős. Befektetésnek is jobb mint az államkötvény, folyamatosan felfelé megy az ára. Nyugaton hihetetlen kultusza van,10.000 EUR környékén vannak a normálisabb példányok (plusz a honosítás költsége...), a kézi váltós V8 kabrió amúgy is igen ritka, itthon pláne nem jön szembe. Bővebben: 1 évesen érkezett hazánkba 89-ben, majd a dicsőséges idők után tizenévet állt egy garázsban, így rohadás nincs rajta. Ismereteim szerint a Route 66 tuning motor már benne volt amikor hazánkba érkezett: Compucam (Crane Powermax) 2031 vezérműtengely, emelt Edelbrock Polymer szelepfedél, dupla vezérműlánc. Én tetettem bele már 2 Cherry Bomb gázgyorsítót, fordulaton elég kemény hangja van (direkt bilincsesre kértem a kipufogó hátsó harmadát, így viszonylag egyszerűen visszaalakítható csendesebbé - a rozsdamentes standard Ultraflo dobokat is adom hozzá), de kisebb gázon lehet vele feltűnésmentesen is közlekedni (legalábbis hang szempontjából). A blokk amúgy legendás, pár száz lóerőt simán ki lehetne még belőle csiholni (pl. írt ECU, nagyobb befecskendezők, esetleg kompresszor vagy turbó). Amúgy minden IS van hozzá Rockauto-n, sőt általában 3-10 féle alkatrészből tudsz válogatni igény és pénztárca szerint, ha bármi kéne hozzá. Amúgy még vám-áfa szállítással sem mondanám drágának az alkatrészeket hozzá, szerintem olcsóbb, mint egy átlag német veteránhoz. Az equalisert kivéve a legmagasabb felszereltsége volt: tempomat, klíma (nem működik, de behúz, én soha nem használtam, 99%-ban tető nélkül mentem vele) minden elektromos: ablakok, kisablakok, tető: ezek frankón működnek, a tetővászon ráadásul viszonylag új (nem ázik, pontosan csukódik). Központizár: ez speciel nem, de adok hozzá egy vadiúj központizár motort. 140-nél gyorsabban nem mentem vele, ott még finoman suhan, de egy konferenciabeszálgetést már nem tudnál kivitelezni. A hivatalos vége 225, ami elég menő lehetett ’88-ban, de ott már azért elég kemény lehet a szélzaj. A Quadra shock felfüggesztés miatt a futómű szerintem jobb mint a kortárs izomautóké, a teljesítményről nem is beszélve. Mivel GT, ezért a nagyobb 8.8-as hátsóhíd van benne (ami ráadásul megnövelt áttételű, valószínű 3.73-as) . Van amerikai V8 olcsóbban, ezen ár közelében akár még széthajtott izomautó is, őt az fogja megvenni akinek ez a Foxbody kell, ami ha akarja klasszikus oldtimer, ha akarja egy sportautó. Legrosszabb esetben megmarad nekem, akkor az a sors keze :) Mérni soha nem mértem, SOK lóerő van benne, és végtelen nyomaték. Pár hét használat után amúgy a mechanikus sperrdiffinek köszönhetően már precízen terelhető a hátulja. ’88-as, így a motor még Speed Density-s LENNE, de szerencsére a floridai Mustangok már 88-ban is MAF-osak voltak, így ez is az, ami nemcsak hogy jóval kevesebb probléma forrás, de az esetleges későbbi tuningot is könnyebbé teszi. Szervizek a teljesség igénye nélkül: szinte teljes motor(tér)generál: blokk fúrás gépműhelyben, új dugattyúk-gyűrűk, csapágyak, tömítések, lánc lánckerékkel. Vezérműtengely köszörülés, új hidrotőkék-befecskendezők-gyertyák-gyertyakábelek, új kuplung-csapágy-villa-állítható kuplung bowden. Kipufogó felújítás, Cherry Bomb gázgyorsítók. Új tárcsák és betétek elől, új dobbetétek hátul, új dobfék munkahengerek, új kerékcsapágy, új gátlók hátul (Quad Shock), új kerékcsavarok, új szilentek. Új önindító-generátor-szíjtárcsa-feszítőgörgők, minden az USA-ból rendelve. Kormánymű felújítva, új vízcsövek, folyadékok cserélve. Új lámpák, termosztát, gyújtáskapcsoló, vízhőfok érzékelő, 2 lamdaszonda (2 katalizátor van benne). Benzintank javítás, betöltőnyílás tömítés csere, üzemanyag úszó javítás, nagynyomású benzinpumpa. Solenoid relé csere, lámpa kapcsoló csere. Nemrégi nagyteljesítményű Banner akku. Javítás fényképekkel dokumentálva. Ha ezeket összeadjuk, érthető hogy miért nem olcsóbban hirdetem. Az illúziók elkerülése érdekében azért a kocsi nem OT állapot (akkor a dupláját kérném érte), eufemizáljuk azt hogy patinás. Pl. a kormányszervó kezd egyre hangosabb lenni, mondjuk gyárilag se volt csendes, külön Mustangos viccek vannak róla. A bordó-fehér stricibelső egész jól átvészelte az elmúlt 35 évet, de többek között pl. a vezetőülés ki van repedezve. Az esztétikával akartam először foglalkozni, de egyre jobban belemélyedtünk a műszaki részletekbe, így ezekre már nem jutott idő. Persze messze nem vállalhatatlan, a rózsaszín ködön át pl. nem látom a bal első sárvédő fényezésen és a motorháztetőn levő repedést, a lökhárítón a parkolási pittyputtyokat, 1-2 horpadást, de a többinek nagyrészt elég lenne a polír. 12.600 mérföld körül mutat az órája, de a felújítás óta kb. 1800 mérföldet mentem vele, tehát épp be van járatva. A retro műszerfal annyira menő, hogy a legújabb Mustangban is lehet ilyet választani a digitális témák közül. Csak a 17-es Cobra-like (amúgy BBS) felni van az árban, a 16-os korhű és a 18-as piros betétes felni külön megegyezés kérdése. A forgalmiban 1985 van írva és az annak megfelelően alacsonyabb teljesítmény, de blokkszám szerint is 1988-as gyártás. Teremgarázsban tartom leponyvázva, ezért ha kérhetem csak komoly érdeklődők hívjanak, esőben sem vinném ki, kulturált magánszemélynek szeretnénk eladni. Megtekintés XVII. vagy X. ker, érdeklődni pm-ben. Kérésre további képeket / videót küldök.
shield AUTÓ ELŐÉLETE ÉS DOKUMENTUMAI
Auto története
shield ELADÓ
AKI A TELEFONT FELVESZI
Petkó MariettaMagánszemély
ÜzenetküldésÜzenetet küldök
Eladó címe és minősítése

Település:

1172 XVII. kerület

Az eladó nyilatkozott róla, hogy a meghírdetett autó a tulajdonában van, és a törvényben foglalt szavatossági felelősséget vállalja

Minősített eladó

Az eladó a hirdetésfeltöltés során a fenti nyilatkozatát dokumentumokkal is alátámasztotta.

shield HIRDETÉS ADATOK
Hirdetéskód: 3798