Ford Mustang Fastback
5.0 Ti-VCT V8 GT, 2 ajtó, 6 fokozatú manuális / kézi váltó
16 000 000 Ft
Évjárat2018. 05.
Teljesítmény308 kW (419 LE)
Kilométeróra állás12 000 km
ÜzemanyagBenzin
SebességváltóManuális / kézi
Műszaki érvényes2026. 04.
Jármű adatok
Felszereltség
Kék háttérrel jelöltük az alapfelszereltségen felüli extrákat.
Nincs adat a felszereltségről
Leírás
Első európai modell, első tulajos, kézi váltós! Annak aki a hagyományokat szereti. Totalcar youtube csatornán megnézhetitek: https://www.youtube.com/watch?v=4M31DvpqSkM
Vásárlás és szervíz történet:
Az autót a Ford Petrányinál vásároltam újonnan. A bejáratást amerikai előírás szerint elvégeztem, (első 1600 km-en nem töltött az autó 5 percnél többet egyhuzamban ugyan azon a fordulaton, nem volt 4000 fölé forgatva és nem volt 65%-nál nagyobb gázpedál állás) hogy a Piston gyűrűk minél egyenletesebben kopjanak be. Utána kapott egy olajcserét, majd ezt követően minden évben olajcsere és kötelező cserék függetlenül a km futástól. (végig Petrányinál). Akkumulátor volt benne cserélve idén mert a gyári feladta.
Állapot:
Szalonból kijövet irány a kozmetika, szállítás és szalon karcok fel lettek polírozva majd kapott egy "kerámia" wax-ot. Az autó csak kézzel volt mosva 2 vödrös eljárással, minden alkalommal mikroszálas törölközővel szárazra törölve. Garázsban/tető alatt állt egész életében, valamint téli időszakban sózáskor nem volt az úton. (csak +-os időszakokban 1-1 kör, hogy ne álljon több hónapot beindítás nélkül - téli gumi nincs is hozzá) Az autóban dohányzás, étel, ital fogyasztás nem volt, alap esetben mezítláb használtam (cipő a csomagtartóba rakva) vagy váltócipőben). Beltér vegyszeresen nem volt takarítva csak nedves mikroszálas ronggyal. Szalon szerű bőr illat még érezhető.
Használat:
Hobbi és élményautóként tavasz és ősz között, jellemzően évente 1000-3000 km. (COVID alatti évben talán 600 km.) Sport pályán nem járt, driftre nem volt használva, nem is való rá. Hidegen nem volt hajtva. (mutatja a blokk hőfokot a menüben, indulás után 90 fokig mindig figyelve volt, ez amúgy kb. 5 perc és/vagy 10 km). Leállítás előtt minden esetben 30 másodperc alapjáraton hűtés történt. (Minden esetben!) Senki nem vezette rajtam kívül. (még. lsd. próbakör topic)
Papírok és egyéb:
Teljes petrányis szervíz történet rendelkezésre áll. Minden tankolási papír meg van, csak MOL üzemanyagot kapott, E10-et nem látott. Minden tankolási/ trip adat excelbe le van gyűjtve, fotózva így minden trip valamint az élletartam alatti átlagfogyasztásokat is láthatod. (spoiler: min. 8,4; átl. 13,1; max. 16,2 l/100 km)
Eladás oka:
Befektetésnek és élményautónak vásároltam, eltelt 6 év, ha korrekt áron tovább viszi valaki amit elkezdtem akkor tovább adom, van máshol helye a tőkének. Ha nem, akkor marad itt szépen még évekig, most is ritkaság a V8 kézi váltó kombó, főleg ennyire megkímélve, de azért használva.
Próbakör/megtekintés:
Lehet, én vezetek, ha foglalóztad utána Te is próbálhatod, így Te lehetsz a 2. aki vezeti életében az autót. :-)
Autó előélete és dokumentumai
Hirdetés dokumentáltsága
Eladó
Aki a telefont felveszi
Kemenes GáborMagánszemély
Eladó címe és minősítése
Település:
8000 Székesfehérvár
Az eladó nyilatkozott róla, hogy a meghírdetett autó a tulajdonában van, és a törvényben foglalt szavatossági felelősséget vállalja
Minősített eladó
Az eladó a hirdetésfeltöltés során a fenti nyilatkozatát dokumentumokkal is alátámasztotta.
Hirdetés adatok
Hirdetéskód: 283